دوربین TiOC

Dahua Technology از دوربین سه گانه خود (TiOC) رونمایی کرد

امروزه با افزایش درخواست مصرف کنندگان برای ایجاد سناریو های متفاوت، سیستمهای امنیتی سنتی با مشکلاتی روبرو هستند و این مشکلات از قبیل: هشدارهای دروغین بیش از حد که توسط حیوانات خانگی ، حشرات ، برگها و سایر اشیاء غیر هدف ایجاد می شوند. که تنها با پخش مجدد فیلم ضبط شده می توانید صحت آن را تأیید کنید. بدتر اینکه ، برای یک سیستم نسبتاً جامع ، شما باید هزینه بیشتری را صرف لوازم جانبی اضافی مانند میکروفن خارجی ، بلندگو ، ردیاب و چراغ هشدار کنید ، به علاوه زمان و هزینه های اضافی برای نصب.برای پرداختن به موارد ذکر شده یک بار و برای همیشه، داهوا راه حل ابتکاری و قدرتمند دوربین سه گانه را که با نام TiOC نیز شناخته می شود ، راه اندازی کرده. این راه حل امنیتی خودکار و جامع به طور موثر مشکلات فوق را با ویژگی های ذکر شده در زیر برطرف می کند.

 دوربین TIOC

اعلان هشدار دقیق

هشدار اشتباه همیشه برای کاربران یک سردرد محسوب می شود. Dahua TiOC با محافظت محیطی با استفاده از هوش مصنوعی و SMD Plus ، با هدف قرار دادن شناسایی افراد و وسایل نقلیه ، ضمن فیلتر کردن اشیا غیر هدف مانند حیوانات ، برگها و چراغ های جلو اتومبیل ، عملکرد هشدار دقیق را ارائه می دهد. الگوریتم های قدرتمند هوش مصنوعی در حالی که میزان زنگ هشدار کاذب را زیر ۲٪ نگه می دارند، یک حرکت سریعتر ، دقیق تر و برد طولانی تر را نیز ارائه می دهند (فاصله تشخیص بیش از ۱۸۵٪ افزایش می یابد) ، و به طور قابل توجهی کارآیی راه حل TiOC را بهبود می بخشد.

بازدارندگی فعال و زنگ هشدار Real Time

TiOC به جای تکیه بر فیلم های ضبط شده به عنوان مدرک بعد از یک رویداد ، امکان پاسخگویی در طول رویداد را با عملکرد بازدارنده فعال و هشدار Real Time فراهم می کند که می تواند به طور قابل توجهی از وقوع چنین رویدادی جلوگیری کند. بازدارندگی فعال با نور قرمز و آبی که نسبت به نور سفید عملکرد بهتری دارد و حتی در مه غلیظ و باران شدید نیز موثر است. بلندگو پیشرفته حداکثرصدای ۱۱۰ دسی بل را ارائه می دهد.

اپلیکیشن اعلان های هشدار امکان پاسخگویی را به صورت بلادرنگ فراهم می کند ، و به کاربران این امکان را می دهد در زمان معین مانند ارسال هشدار صوتی و با استفاده از عملکرد مکالمه دو طرفه پاسخ دهند. علاوه بر این، سیستم همچنین امکان اعلامیه های از پیش ضبط شده را فراهم می کند ، که کاربران را قادر می سازد به سفارشی سازی محتوا گفتاری با زبان بومی خود بپردازند.

تمام رنگی

اطلاعات کافی و با جزئیات در هنگام بازیابی شواهد مهم است. Dahua TiOC با فناوری تمام رنگی، تصاویر رنگی را در روز و شب ارائه می دهد ، ضمن اینکه کیفیت شواهد ویدئویی را افزایش می دهد ، توانایی شناسایی مظنونان را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

سه قابلیت در یک دستگاه

TiOC 24/7 مانیتورینگ تمام رنگی ، بازدارندگی فعال و هوش مصنوعی را در یک راه حل هوشمند و خلاقانه ، با صرفه جویی در وقت و هزینه های مالی برای توزیع کنندگان و نصب کنندگان ادغام می کند.

 دوربین TIOC

TIOC

سناریوهای کاربردی

TiOC برای مکان های خصوصی که نیاز به حفظ نظم و اعلام هشدار نسبت به افراد متجاوز دارند مانند ویلا ، مغازه ها ، انبارها و غیره مناسب است. TiOC می تواند اهداف واقعی را با دقت بالا شناسایی کند ، و به آنها  هشدار دهد و کاربر را از طریق هشدار  تصویری تمام رنگی که دوربین ضبط می کند مطلع کند ، شواهد مفیدتری را برای بررسی و تجزیه و تحلیل آینده در اختیار کاربر قرار می دهد و محافظت بیشتری از ساکنان منازل ، صاحبان مغازه ها و مدیران انبار می کند.

راه حل قدرتمند Dahua TiOC مانیتور 24/7 تمام رنگی ، بازدارندگی فعال و هوش مصنوعی با دوربین های IP WizSense ، دوربین های HDCVI 6.0 و XVR و دوربین های آینده PTZ را ارائه می دهد ، و برای ویلاها ، مغازه ها ، انبارها به صورت ایده آل قابل استفاده می باشد.

 Dahua Technology با مأموریت خود “ایجاد یک جامعه امن تر و زندگی هوشمندتر” همچنان به “نوآوری ، کیفیت و خدمات” برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان تمرکز می کند.