دوربین PTZ سری WizSense

دوربین PTZ سری WizSense داهوا با قابلیت لنز نامرئی

 Dahua Technology به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه راه حل های هوشمند مبتنی بر IoT و خدمات نظارت تصویری،دوربین PTZ سری WizSense مدل SD5A را برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از قابلیت های هوش مصنوعی در محیط های داخلی و خارجی همراه با بهبود تجربه کاربری برای مشتریان رونمایی کرد.

https://dahuakerman.com/product-category/ptz-cameras/

لنز نامرئی

این دوربین با افزایش پنهان کاری، از ظاهری با لنز پنهان  و همچنین  کاملاً سیاه و کروی استفاده می کند که از فاصله ۱۵ متری آن را با چشم غیر مسلح تقریباً نامرئی می کند. این طراحی از افراد مشکوک جلوگیری می کند تا از دوربین های مداربسته فرار کنند و ناراحتی افراد در معرض دوربین های نظارتی در مکان های عمومی را برطرف کند.

https://dahuakerman.com/product-category/ptz-cameras/

سر و صدای بسیار کم

در پاسخ به نویز آزار دهنده ای که هنگام چرخش دوربین PTZ ایجاد می شود، دوربین Dahua SD5A PTZ از یک موتور با نویز فوق العاده کم استفاده می کند که به طور قابل توجهی صدای دوربین را در هنگام چرخش کاهش می دهد. نتایج آزمایش در یک آزمایشگاه نشان می دهد که صدای تولید شده توسط چرخش دوربین SD5A PTZ در ارتفاع ۱.۵۵ متری کمتر از ۲۰ دسی بل (آزمایش شده در فاصله ۱ متر) است. این طراحی نظارت نا محسوس و بدون مزاحمت را ممکن می سازد و آن را برای برخی از مکانهای ساکت مانند کتابخانه ها ، موزه ها ، گالری ها و غیره مناسب می کند.

https://dahuakerman.com/product-category/ptz-cameras/

فعال سازی قابلیت های هوش مصنوعی

مانند سایر محصولات Dahua WizSense ، دوربین SD5A PTZ به تراشه AI مستقل مجهز است تا عملکردهای هوشمند ارتقا یافته را در اختیار کاربران قرار دهد. بر اساس الگوریتم یادگیری عمیق ، دوربین ترکیبی از محافظت از محیط و ردیابی خودکار است تا امکان نظارت هوشمند بسیار دقیق و جامع را فراهم کند که برای مرزها ، حاشیه رودخانه ها ، منازل و سایر مناطقی که با خطرات نفوذ روبرو هستند مناسب است.

محافظت از محیط

محافظت از محیط به کاربران امکان می دهد مجموعه ای از قوانین هوشمند را برای انسانها ، وسایل نقلیه و اشیا تنظیم کنند ، که به آنها کمک می کند تشخیص دهند که افراد ناشناس سعی در ورود به مناطق خاص یا خصوصی را دارند. هنگامی که یک انسان یا وسیله نقلیه وارد منطقه هشدار تعیین شده توسط کاربر می شود یا شیئی در منطقه خاصی ظاهر و یا ناپدید می شود ، زنگ هشدار فعال شده و سیستم پیامی را به مرکز نظارت ارسال می کند. در همان زمان ، دوربین PTZ به طور خودکار شروع به ردیابی هدف و ضبط تصاویر دقیق می کند. به لطف الگوریتم یادگیری عمیق ، میزان هشدار کاذب بسیار کاهش یافته است. به طور کلی ، این عملکرد خدمات نظارت تصویری حرفه ای ، هوشمند و تصفیه شده را به مشتریان ارائه می دهد.

ردیابی خودکار

با عملکرد ردیابی خودکار با استفاده از هوش مصنوعی ، دوربین PTZ دقت بالا و ردیابی انعطاف پذیری را برای سناریوهای گوناگون در فواصل مختلف ارائه می دهد.

SMD Plus

براساس الگوریتم یادگیری عمیق ، قابلیت SMD Plus می تواند انسان یا وسایل نقلیه موجود در صحنه را به طور موثر طبقه بندی کند. این ویژگی هشدارهای دروغین ناشی از برگها ، چراغ ها ، حیوانات خانگی و سایر اشیا غیر هدف را فیلتر می کند ، بنابراین به طور قابل توجهی دقت زنگ هشدار را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، همچنین از جستجوی سریع هدف در فیلم های ضبط شده پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد تاریخچه داده های خود را برای ردیابی سریع تر انسان و وسایل نقلیه تجزیه و تحلیل کنند ، بهره وری جستجو را افزایش دهند و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنند.

PFA

استفاده از PFA ارزش فوق العاده ای نیز برای دوربین به ارمغان می آورد. این قابلیت نه تنها وضوح تصویر را تضمین می کند و باعث لرزش در طول بزرگنمایی نمی شود ، بلکه همچنین باعث کاهش زمان فوکوس می شود تا وضوح تصاویر را همیشه حفظ کند و به طور قابل توجهی تجربه کاربر را بهبود بخشد.

https://dahuakerman.com/product-category/ptz-cameras/

محصولی برای طیف گسترده ایی از کاربردهای گوناگون

دوربین Dahua SD5A PTZ که دارای ابعادی کوچک و ساختاری سبک است ، از بزرگنمایی  45X opticaو رزولوشن های مختلف از ۲MP تا ۴K پشتیبانی می کند.

دوربین Dahua SD5A PTZ با داشتن ویژگی های ذکر شده ، یک راه حل مقرون به صرفه و عملی فراهم می کند که نیازهای مختلف نظارتی را تأمین می کند. از محیط های آرام ، تا مناطق خطرناک که نیاز به بازدارندگی برای ورود افراد ناشناس و مزاحمان دارند.

 Dahua Technology با مأموریت خود “ایجاد یک جامعه امن تر و زندگی هوشمند تر” همچنان به “نوآوری ، کیفیت و خدمات” برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان تمرکز می کند.