راه حل داهوا تکنولوژی برای محافظت از خرده فروشی ها جهت جلوگیری از اپیدمی ویروس کرونا

راه حل داهوا تکنولوژی در مواجهه با شیوع COVID-19 بسیار راه گشا ست. هم اکنون بسیاری از کشورها و مناطق اقدامات پیشگیری و کنترلی برای مبارزه با بیماری وجلوگیری ازهمه گیری آن مانند بستن مؤسسات تجاری غیر ضروری و محدود کردن حرکت مردم در اماکن عمومی را ارائه داده اند. مانند بسیاری دیگر ، سوپر مارکت ها و فروشگاه ها همچنین پروتکل های ایمنی را برای رعایت دستورالعمل های دولت از جمله ایستگاه های ضد عفونی کننده دستی ، نظارت بر دمای مشتری و کارکنان ، خرید و پرداخت غیر حضوری و غیره اتخاذ کرده اند تا مشتریان و کارکنان خود را حفظ کنند.

تاثیر کرونا بر خرده فروش ها

با این حال ، یک گزارش جدید از AP News نشان می دهد که بسیاری از فروشندگان عمده غیر ضروری در سراسر جهان تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند. به گفته نیل ساندرز ، مدیر عامل GlobalData Retail ، بیش از ۱۹۰،۰۰۰ فروشگاه به طور موقت تعطیل شده اند که تقریباً ۵۰٪ از خرده فروشی ایالات متحده را تشکیل می دهند. در همین زمان ، H&M خرده فروش مد سوئدی همچنین دلالت بر این داشت که پس از بستن موقت ۳۴۴۱ از ۵،۰۶۲ فروشگاه خود در سطح جهان ، ممکن است مجبور شود برخی از کارمندان را به طور دائم اخراج کند. چگونگی زنده ماندن در طول همه گیر و اقدامات مؤثر و پیشگیری و کنترل پس از از سرگیری کار ، مورد توجه عمده فروشندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.

راه حل داهوا تکنولوژی جهت محافظت از خرده فروشی ها در جلوگیری از اپیدمی ویروس کرونا
راه حل داهوا تکنولوژی جهت محافظت از خرده فروشی ها در جلوگیری از اپیدمی ویروس کرونا

راه حل داهوا تکنولوژی در پاسخ به چالش های پیش روی صنعت خرده فروشی، به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه راه حل های هوشمند مبتنی بر IoT  و خدمات نظارت تصویری بسیار مناسب است. داهوا تکنولوژی به محافظت از ایمنی اپیدمیک خرده فروشی ها برای کمک به آنها در حفظ امنیت عملیات و بهبود کارایی تجارت در طول همه گیری می پردازد. راه حل داهوا تکنولوژی بر ارائه برنامه های به روز شده برای افزایش بازگشت سرمایه بعد از ازسرگیری تجارت نیز دلالت دارد.

راه حل داهوا تکنولوژی جهت بهبود ایمنی فروشگاه و راندمان تجارت در طول همه گیری کرونا

راه حل داهوا تکنولوژی قابلیت مانیتورینگ دمای بدن افراد و تعداد مشتری موجود در فروشگاه می باشد.این دو قابلیت محصولات داهوا ارزش مضاعفی برای خرده فروشان دارد و به کاهش سرعت انتقال ویروس و در عین حال ایجاد یک تجربه خرید ایمن در فروشگاه برای مشتریان می انجامد.

راه حل داهوا تکنولوژی از طریق قابلیت مانیتورینگ دمای بدن

دوربین مانیتورینگ حرارتی دمای بدن داهوا امکان کنترل دقیق دمای بدن ± ۰.۳ ℃ (حتی افراد سیاه پوست) را دارد. با استفاده از الگوریتم داخلی AI ، می تواند به طور همزمان گروهی از افراد را از فاصله ۳ متری رصد کند و امکان دسترسی سریع و غیر تماسی را فراهم کند. با نصب این دوربین در ورودی سوپرمارکت ها و مراکز خرید ، می توان به خرده فروشان با غربالگری اولیه کارمندان و مشتریان با دمای غیر طبیعی بدن کمک نمود. این امر به کاربران اطلاع می دهد تا قبل از تغییر درجه حرارت ، اقدامات مربوطه را انجام دهند . از این طریق پروتکل مناسب را فراهم کرده و در صورت لزوم ، تأیید دوم توسط متخصصان پزشکی را انجام می دهد.

راه حل داهوا تکنولوژی از طریق قابلیت کنترل تعداد مشتری

برای خرده فروشانی که در طول همه گیری نیاز به گردش مشتری محدود دارند ، دوربین شمارش افراد  که دارای قابلیت هوش مصنوعی داهوا می باشد، می توانند به صورت خودکار و دقیق تعداد واقعی افرادی که وارد فروشگاه می شوند را محاسبه کنند. بدین روش از ازدحام کم کرده و کمک به کاهش سرعت شیوع این بیماری استفاده کنند. هنگامی که تعداد خریداران از مقدار تعیین شده فراتر رود ، دستگاه زنگ می زند و روی علائم دیجیتالی در ورودی فروشگاه نشان می دهد که تعداد افراد داخل زیاد است . به مشتریان برای انتظار در بیرون درب یادآوری می کند. لازم به ذکر است با استفاده از این دوربین به تعداد کارمندان اضافی برای شمارش دستی مشتریان مورد نیاز نیست. این امر می تواند به خرده فروشان کمک کند تا هزینه های کار را کاهش دهند و کارایی مدیریتی خود را بهبود بخشند.

دوربین کنترل کننده نعداد افراد و سیستم هشدار تعداد افراد زیاد
دوربین کنترل کننده نعداد افراد و سیستم هشدار تعداد افراد زیاد

علاوه بر این ، نرم افزار Dahua DSS تمام اطلاعات و عملکردها را در یک سیستم یکپارچه می کند ، و یک بستر مرکزی تجسم یافته برای خرده فروشان برای مدیریت کارآمدتر فروشگاه ها ، کارمندان و مشتریان خود ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل هوشمند به روز شده به تقویت مشاغل پس از همه گیری ویروس کرونا

شایان ذکر است که این یک راه حل مقرون به صرفه است که کاربردهای چند منظوره و طولانی مدت را برای خرده فروشان ارائه می دهد. علاوه بر ویژگی های اصلی نظارت ، این سیستم همچنین می تواند خرده فروشان را در ایجاد ارزش تجاری بالاتر پس از همه گیری کمک کند. با داشتن عملکردهای تجزیه و تحلیل هوشمندانه تجارت ، این امر به فروشندگان کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنند و استراتژیهای تجاری را بر اساس آماری از قبیل پروفایل و ترجیحات مشتری ، جریان ترافیک در ساعات اوج ، تأثیر آب و هوا و دما بر گردش مشتری و … تنظیم کنند.

نمونه ای از تجزیه و تحلیل هوشمندانه پارامترهای موثر بر تجارت
نمونه ای از تجزیه و تحلیل هوشمندانه پارامترهای موثر بر تجارت

راه حل داهوا تکنولوژی جهت محافظت از خرده فروشی ها یک راه حل طولانی مدت و موثر است که به عملیات ایمن در طول همه گیری و بهبودی بعدی کمک می کند. این راه حل با ترکیب بسیاری از کارکردهای فوق الذکر ، برای طیف گسترده ای از خرده فروشان ، مانند سوپر مارکت ها ، مراکز خرید ، فروشگاه های مواد غذایی ، رستوران ها داروخانه ها و غیره مناسب می باشد.