کسب رتبه دوم دوربین مدار بسته در بین ۵۰ شرکت برتر

 تکنولوژی داهوا  مفتخر به کسب رتبه دوم دوربین مدار بسته در لیست امنیتی a & s Security 50  (پنجاه شرکت برتر دوربین مدار بسته ) شده است . این درحالی است که رتبه این شرکت نسبت به سال گذشته با یک پله صعود همراه بوده، روندی که طی ۵ سال گذشته مداومت داشته است.

کسب رتبه دوم در بین 50 شرکت برتر دوربین مدار بسته
کسب رتبه دوم در بین ۵۰ شرکت برتر دوربین مدار بسته

به عنوان یکی از مراجع  مهم و تاثیرگزار در رتبه بندی شرکت ها ، لیست امنیتی Security 50 تولیدکنندگان جهانی را براساس درآمد حاصل ازفروش جهانی ، سود ناخالص، حاشیه سود و سود خالص و براساس گزارش های مالی در سال ۲۰۱۷ رتبه بندی می نماید.  Dahua Technology در سال جاری با کسب درآمد ناخالص ۱۸۸۴۴،۴۵۸،۰۵۳.۷۸ یوان (۲.۸۸ میلیارد دلار) به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش درآمد ۴۱.۳۸ درصدی نسبت به سال گذشته است.

کسب رتبه دوم دوربین مداربسته در بین ۵۰ شرکت برتر این حوزه، نشان دهنده تعهد مداوم شرکت به مشتریان است. ایجاد ارزش با محصولات و راه حل های مبتنی بر نیازهای بازار،جهانی شدن و بومی سازی از عناصر مهم  داهوا برای ارائه خدمات بهتر در تمامی کشورها است که شامل بیش از ۱۸۰ کشور منطقه می باشد.

چگونگی کسب رتبه دوم دوربین مدار بسته

نوآوری های مبتنی بر تکنولوژی به پایه و اصول تمامی توسعه هایDahua  تبدیل شده است . این امر با سرمایه گذاری بالا در تحقیق و توسعه از سال ۲۰۱۴ تضمین شده است. در سال ۲۰۱۸، Dahua Technology  یک سری محصولات و راه حل های مبتنی بر  AI  برای سناریوهای مختلف را راه اندازی کرد که امکان محافظت در محیط، تشخیص چهره و شمارش افراد ، و غیره را فراهم می کرد. عملکرد بالا سیستم داهوا، الگوریتم Dahua AI را از سال ۲۰۱۶ در بررسی های مختلف  KITTI،ICDAR  و MOT در رتبه اول قرار داده است.

تمرکز اصلی داهوا در ارائه خدمات و کیفیت مطلوب است.  Dahua Technology، با ایجاد ۵۴ شرکت خارجی و دفاتر نمایندگی و ۲۲ مرکز خدمات خارج از کشور، و مرکز پشتیبانی فنی از راه دور ، خدمات و کیفیت جهانی را با ارائه پشتیبانی در زمینه فروش، بازاریابی، آموزش، تعمیر و نگهداری، و غیره به بازارهای محلی تضمین می کند.

در همان سال، مرکز عرضه ی فناوری اروپا  Dahua Technology  به منظور تامین خدمات بهتر برای مشتریان و تحویل سریع تر از طریق مونتاژ و خدمات لجستیک متمرکز در بازارهای اروپایی افتتاح شد.

 کسب رتبه دوم در بین ۵۰ شرکت برتر دوربین مدار بسته ، به رسمیت شناختن و تأیید ارزشمندی این شرکت است.

 Dahua همچنان بر روی «نوآوری، کیفیت و خدمات» تمرکز خواهد کرد تا ماموریت «ایجاد یک جامعه ایمن و زندگی هوشمندانه تر» را تحقق بخشد.