رونمایی از تکنولوژی H265 ضبط کننده های موبایل داهوا

شرکت داهوا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات و تجهیزات تصویری و هوشمند است که در تاریخ ۱۸ مارس، از سری H.265 Mobile Video Recorder رونمایی کرد. محصولاتی که شامل تکنولوژی H265 ضبط کننده های موبایل می ­باشند عبارتند ازMXVR1004, MXVR4104 MNVR4104 و MNVR4208. تمامی این محصولات تنها با یک بروزرسانی قادر به استفاده از این تکنولوژی برای کاربردهای موبایل خواهند بود، که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

تکنولوژی فشرده سازی H265 ضبط کننده های موبایل(پهنای باند یک دوم و فضای دوبرابر)

این تکنولوژی فشرده ­سازی یعنی تکنولوژی H265 ضبط کننده های موبایل داهوا امکان ذخیره سازی تصاویر ضبط شده را در فضایی حدود یک دوم  فضای مورد نیاز در مقایسه با سری ­های قدیمی در اختیار کاربران قرار می دهد. به گونه­ ای که همان مدت زمان فیلمبرداری شده در نیمی از فضای ذخیره ساز جای می­ گیرد. این امر موجب می­ شود که کاربران به فضای کمتری برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز داشته باشند. بطور همزمان درصورتیکه از قابلیت نمایش تصاویر به کمک شبکه وایرلس ۳G/4G استفاده شود، تنها نیمی از ترافیک مصرفی برای انتقال تصاویر ضبط شده با تکنولوژی جدید صرف می ­شود . این امرمنجر به کاهش هزینه ­ها می­ شود. عملکرد پیشرفته این سری، مزایای رقابتی بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد. مخصوصا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان شرکت های بزرگ یا نهادها مانند ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل، به ویژه شرکت های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، دفاتر راه آهن و غیره.

توانمندی تکنولوژی­ های پیشرفته در بخش نظارت تصویری هوشمند

تمامی ضبط کننده­ های موبایل داهوا قادر به تصویربرداری با دوربین ­های ۴MP تحت شبکه هستند که بطور همزمان (Real Time) تصاویری با کیفیت HD را ذخیره می ­کنند. درحالی که در سری­ های  MNVR امکان استفاده از دوربین­ های با کیفیت ۴K فراهم شده است. با استفاده از ماژول GPS، ضبط کننده ها امکان ردیابی و نظارت ماشین ­ها در مکان های متعدد بصورت همزمان را فراهم می کنند. این امر پلیس را قادر می سازد با سرعت و دقت بالا مظنونان را در مورد یک حادثه امنیتی-عمومی شناسایی کنند. همچنین، این دستگاه ­ها امکان بارگذاری تمام اطلاعات (ویدئو، صدا، زنگ هشدار، GPS) بر روی پلت فرم VMS از طریق شبکه­ های بی سیم را در اختیار کاربران قرار می ­دهند. اطلاعات GPS کاربران می­ تواند از طریق آفلاین ذخیره و به محض اتصال به شبکه اینترنت مجددا بارگذاری شود.

علاوه بر این، تمامی سری­ های Dahua MXVR امکان تشخصیص چهره به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی را دارا می­ باشند . این امردر زمینه ­های متعددی همچون یافتن مظنونین در اتوبوس، تاکسی و محیط ­های عمومی و همچنین دریافت اطلاعات حضور دانشجویان در دانشگاه و مدرسه را فراهم می ­کند.

انتخاب­ های چندگانه با کاربردهایی قوی ویژه محصولات دارای تکنولوژی H265 موبایل

به غیر از موارد فوق، محصولات دارای تکنولوژی H.256 کاربردهای دیگری مانند، سیستم ضد لرزش، درگاه­ های متنوع برای کاربردها و اتصالات مختلف و همچنین طیف گسترده ­ای از منبع تغذیه را برای کاربران ارائه کردند.

همچنین، بیشتر محصولات در این سری­ ها معتبر به گواهینامه EN50155/ISO16750 هستند، که مقاومت خوبی به دمای گرم و سرد در حین کار نشان می­ دهند. با وجود همه این ویژگی­ ها بدون شک این محصول به عنوان ستاره محصولات شناخته شده است.

تمامی وسایل حمل و نقل این روزها نیازمند نظارت تصویری مدرن برای اطمینان از امنیت مردم هستند. به طور خاص، تروریسم و دیگر مسائل امنیتی عمومی به عنوان مهمترین نگرانی جهان تبدیل شده و صنعت مراقبت را به چالش می کشد. معرفی سری ­های ضبط کننده موبایل داهوا H.256 منجر به تقاضای روبه رشد مشتریان برای کاربردهای نظارتی در این زمینه در سرتاسر دنیا شد. به منظور هشدار و پیشگیری از خطرهای احتمالی در زمینه های مختلف به خصوص رانندگی، یک گرایش صنعتی امنیتی با عنوان سیستم پیشرفته کمک به رانندگی و سیستم نمایش رانندگی به منظور کاهش و پیشگیری احتمالات تصادف و خطر معرفی شده است. با ماموریتی تحت عنوان ایجاد زندگی و جامعه ای امن تر. تکنولوژی داهوا با اختراع، کیفیت و خدمات خود سعی در گسترش همکاران و مشتریان خود در سراسر دنیا را دارد.